úterý 27. května 2014

Výbava do domácnosti

Už druhým rokem pracuji doma na tom, abychom měli pořádnou knihovnu. Tedy, aby byla vybavena klasikou a pak také knížkami, které mám ráda.
Nejvíce mi v tom pomáhá knihkupectví Kosmas v Fashion Arena Outlet Center, ale hlavně antikvariáty. Jeden ve Valentinské, kde si na ulici vybíráte knihy za dvacet korun a pak také druhý v Jičínské. V tomto druhém si kupuji knihy přes e-shop, mají zde akci na koupi více jak 10 označených knih slevu 50%.


Zde je můj poslední nákup :-)

A proč to vlastně dělám? Noo, mám totiž takový milý sen, že až jednou budou mít moje děti povinnou četbu, všechno co můžou potřebovat bude doma, sáhneme jen do naší vybavené knihovny a zmizí tím obíhání a shánění... Konec snění

2 komentáře:

  1. To je pěkný sen.... a není nesplnitelný:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Splnitelné sny jsou nejlepší!
      Jako další je v plánu šití podle Vašich návodů ;-)))

      Vymazat